Opiekunki pytają

Gdzie mogę się udać na rozmowę/podpisanie umowy?

Dla Pana/Pani wygody taką rozmowę możemy przeprowadzić telefonicznie a dokumenty podpisać i przesłać drogą elektroniczną (dodatkowo oryginały pocztą tradycyjną). Jeśli woli Pan/Pani spotkać się osobiście, to w pobliżu jest nasz Partner. Chętnie poprosimy go o kontakt z Panem/Panią.

Ile zarobię w Millson Care? Od czego to zależy?

Proponujemy wynagrodzenie wyższe niż oferuje nasza konkurencja. Zależy ono od posiadanego doświadczenia i poziomu znajomości języka niemieckiego. W pewnej mierze o wysokości wynagrodzenia decyduje Pan/Pani sama wybierając/akceptując konkretną ofertę. Wiadomo, że więcej można zarobić na zleceniach, gdzie jest druga osoba w gospodarstwie domowym, dla której trzeba też ugotować czy uprać, czy na zleceniach z transferem. Oczywiście na największe stawki można liczyć przy opiece nad dwiema chorymi osobami. Nasze stawki wynoszą średnio od xxx do xxx

Czy jestem ubezpieczona/y? Czy mogę pójść do lekarza w Niemczech?

Tak, oczywiście. Odprowadzamy wszystkie wymagane prawem składki. Powoduje to, że jest Pan/Pani ubezpieczony zarówno w Polsce jak i w Niemczech na zasadach ogólnych NFZ. Dla naszych stałych Opiekunow mamy dodatkowo pakiet ubezpieczeń prywatnych na leczenie w Niemczech oraz w Polsce

Czy firma Millson Care ma hotline?

Tak, mamy całodobową linię 0048 xxx xxx xxx. W razie potrzeby nasi konsultanci z Działu Obsługi Klienta są do dyspozycji. Pomagamy w rozwiązywaniu problemów na zleceniu, w nagłych przypadkach itp. Dodatkowo mamy serwis online, gdzie można zglaszać swoje uwagi, przesłać wniosek np. o zaświadczenie o zatrudnieniu itp. W wyjątkowych sytuacjach opiekun/opiekunka może liczyć na wsparcie naszego Psychologa.

Czy mogę liczyć na Wasze wsparcie w sytuacjach kryzysowych?

Wsparcie naszych Opiekunek wpisane jest m.in.w filozofię naszej firmy, ale wynika również z naszej odpowiedzialności za drugiego człowieka. Współpraujący z nami Opiekunowie mogą liczyć na wysłuchanie (często Opiekunowie mają ochotę tylko porozmawiać z kimś, kto ich zrozumie), na rozwiązaniu zgłaszanego problemu na zleceniu, załatwieniu spraw Opiekunów związanych np.z chęcią zgłoszenia uprawnionych członków rodziny do ubezpieczenia czy uzyskania zaświadczenia lub udzieleniu informacji informacji jak np.. xxxx.

Czy muszę znać niemiecki?

Czy muszę znać niemiecki? Mamy oferty pracy dla osób z bardzo dobrą czy komunikatywną znajomością języka niemieckiego jak i dla tych, którzy dopiero rozpoczęli naukę języka niemieckiego.

Czy wymagane jest doświadczenie w opiece?

Czy wymagane jest doświadczenie w opiece? Doświadczenie w opiece jest ogromnym atutem, ale dla osób, którym go brakuje mamy również zlecenia.

Czy macie jakieś granice wiekowe?

Nie mamy granic wiekowych i jeśli stan zdrowia Pani/Panu pozwala na wykonywanie pracy Opiekuna Osób Starszych to zapraszamy do współpracy.

Czy macie zlecenia w preferowanej przeze mnie lokalizacji?

Tak, oczywiście. Mamy zlecenia w całych Niemczech. Szukając dla Pana/Pani zlecenia w lokalizacji X musimy wziąć pod uwagę przede wszystkim oczekiwania klienta względem Opiekuna/Opiekunki, czyli zweryfikować, czy powinna to być osoba np. z czynnym prawem jazdy czy bez, z bardzo dobrą czy tylko komunikatywną znajomością języka niemieckiego, z wykształceniem (para)medycznym. Jeśli Pana/Pani oczekiwania pokrywają się z tymi od klienta, to nic nie stoi na przeszkodzie by wyjechał Pan/Pani do zlecenia w miejscowości X.

Czy mogę wybrać sobie Podopiecznego?

Tak, oczywiście. Każdorazowo przed wyjazdem musimy uzyskać Pani zgodę na wyjazd do tego konkretnego podopiecznego. Jeśli dana oferta pracy się Panu/Pani z jakiegoś powodu nie podoba, to wtedy szukamy kolejnej.

Czy zarobię więcej opiekując się dwiema osobami?

Tak. Za zlecenie, gdzie jest druga osoba w gospodarstwie domowym (nie wymagająca opieki) wypłacamy dodatek, a za zlecenie, gdzie jest druga osoba do opieki wyższe wynagrodzenie.

Czy na miejscu ktoś mnie odbierze?

Z reguły z dworca odbiera Państwa rodzina lub Nasz Przedstawiciel. Zawsze przed wyjazdem podajemy dokładne informacje wraz z numerem telefonu do tej osoby.

Akceptuję regulamin MILLSON Care i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez MILLSON Sp. z o.o. dla celów rekrutacyjnych, reklamowych i edukacyjnych.

Zgłoś się

Zadzwoń pod numer 730 964 114
Wypełnij formularz zgłoszeniowy
Wyślij SMS o treści “Opiekunka” pod numer 730 964 114
Napisz na rekrutacja@millsoncare.pl

 

Rozmowa telefoniczna lub kontakt osobisty

Chcemy poznać Ciebie i Twoje preferencje dotyczące pracy.
Im więcej nam o sobie powiesz, tym trafniejsze będą oferty. Jest niezwykle ważne, aby wszystkie informacje były uważnie i dokładnie wprowadzone oraz zgodne ze stanem faktycznym, co pozwoli nam uniknąć w przyszłości pomyłek i nieporozumień. Wszystkie dane, które nam udostępnisz traktujemy poufnie.
Na tym etapie też odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące współpracy z  Millson Care.

Krótka rozmowa weryfikująca znajomość języka niemieckiego

Znajomość języka niemieckiego jest ważnym aspektem w pracy Opiekuna, dlatego po wstępnym procesie rekrutacji, nasz konsultant umówi Cię na rozmowę telefoniczną w języku niemieckim w dogodnym dla Ciebie terminie. Będziesz mieć czas na powtórzenie słówek i przygotowanie się do rozmowy. Po weryfikacji znajomości języka, będziemy mogli przedstawić Ci odpowiednie zlecenie.
Jeśli Twoja znajomość języka niemieckiego nie jest na wystarczającym poziomie, zaoferujemy bezpłatną pomoc w opanowaniu jego podstaw.

Propozycja pracy

Na podstawie danych uzupełnionych w formularzu, poziomu znajomości języka niemieckiego oraz przebiegu rozmowy rekrutacyjnej, przedstawimy Ci ofertę pracy zgodną z Twoimi kwalifikacjami i wymaganiami. Poznasz dokładny opis podopiecznego, termin wyjazdu, wynagrodzenie oraz warunki mieszkaniowe.